don't you love her as she's walking out the door like she did a thousand times before?

 
tiden går verkligen otroligt overkligt fort. jag och min trasiga rygg har jobbat mycket de senaste veckorna. man andas in och håller andan en vecka och somnar för sent och vaknar nästan inte alls. har tunga ögonlock, ben fulla med blåmärken och ett jävla humör. det där med självbehärskning är ingen enkel sak. märks även när jag sympatigråter till Arga snickaren samt nör jag agerar alltför impulsivt (korkat) i mina svagaste stunder. HEHE. och för ett antal månader sedan fick jag ett sms där det stod ungefär att patti smith kommer till stockholm i augusti ahhhhh jag dör. jag svarade "okej, vi ska dit." och nu ligger biljetten till stockholm music and arts på min byrå. 
 
"I want to write songs that are so sad, the kind of sad where you take someone's little finger and break it in three places." - nick cave
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0