I wanna be reckless but I'm feeling so uptight, put your mama in a headlock baby and do it right. who's got the crack?

igår hängde jag med viktoria. vi åt popcorn framför hajar som hajar och pratade om hemlisar. vi är nämligen sjukt bra på hemlisar. sedan inspekterade vi antons nya lägenhet med august och moa och efter det dansade vi på trappan!!!! att spräcka bubblor, leva rövare, gurgelskratta, orka mer

 

de bästa sakerna jag vet idag:
videon till beatles I am the walrus  
min förra keramiklärares facebookalbum som heter ”Min mamma May som är 88 år”
lyssna på historier om hur folk blev kära
när malin ringer och säger ”hej! jag ville bara säga hej” alltså hon gör mig så jävla genomglad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0