c'est sexy, extatique, crazy, excentrique, animal, romantique, c'est communiste. j'aime l'amour à trois

vad sorgligt det är att man inser att man kanske inte går i universums sämsta klass när man bara har 8 dagar kvar tillsammans, innan allt tar slut och vi upphör existera som den aparta och extremt dynamiska enheten nssp3a. igår hade vi middag för lärarna och avslöjade troligen alldeles för mycket hemligheter om oss själva. det blir så ibland. och för den som undrar över antalet hårinpackningar som krävs för att reda ut en balfrisyr efter fem dagar, så är svaret 3. nu ska jag ladda ner ligga med p3's sexlista på spotify.

 

jag skulle kunna jävlas så mycket med dig. och jag är så dekadent så jag tycker att jag skrattar när jag gråter.
stereo total - lamour a trois


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0