jag har glömt vad jag har sagt jag har tappat all takt jag är borta. mitt liv är ett brus jag har för många ljus i min tårta

och nu tar jag en löjligt välbehövlig paus från studentveckan. halv 5 imorgonbitti åker jag till arlanda och hämtar min bästis som jag inte sett överhuvudtaget sedan i augusti. jag är så himla glad. fan vad vi ska riva murar som jag hunnit bygga. apropå murar som ska rivas så råkade jag bläddra upp listan med filmer som vi aldrig såg.

ännu en gång är det dags att gå in i ett nötskal. månad i rad har jag varit lika glad som en blåval. ännu en gång är det dags att dupera min samtid. träffar jag rätt har jag en chans att få mer utav min framtid.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0