skulle du bjuda upp mig så som gamla människor gör? skulle vi dansa high on acid tills vi dör?



igår var norrköpings stora studentbal. jag gick såklart med min katt august. vi började hos viktoria med jordgubbar och champagne, och därefter vidare mot flygeln och louis de geer efter ett kort stopp på the lamp hotel för ett glas vin (till). och alla var så löjligt fina. dör på sista bilden på anton och sara. så underbara.

och jag har en älskad vän som skrev till mig en gång att vi är som två färgglada pennor som ibland tappar det viktigaste i livet, spetsen. men det går alltid att vässa. och det är vad vi får göra nu. ge allt, ta tag, ta igen. 


Kommentarer
Postat av: hasse

så fager. så söt. som en bländande vit Wesselton-diamant på röda mattan.

2012-06-04 @ 14:12:30
URL: http://hybridhassan.blogspot.com
Postat av: viktoria

Ja, att vara pennspets är inte alltid så illa.

2012-06-09 @ 11:50:34
URL: http://aackerfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0