you were the flatulent one and I am the boy who has a gun.

jag har så otroligt mycket att skriva om och jag antar att det är just därför jag inte skriver, kanske den mest intressanta paradoxen just nu.
i helgen har jag sett the artist på bio, spelat luftgitarr med anton, jobbat och upplevt den värsta kissnödigheten sedan urminnes tider. det är tydligen sådana saker man skriver om på en blogg.
nä, jag är löjligt trött, har varken tvättat eller borstat håret sedan förra söndagen och har på mig en alldeles för stor tröja. jag ser verkligen ut som 7 svåra år. men det är soft, och det är sådana saker en blogg ska handla om. softa, ärliga saker. 

och ja. if I could have a second skin I'd probably dress up in you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0