no no, I'll never change (always change) my mind


häromdagen sa en av mina fina lärare att ”livet är det svåraste ni någonsin kommer att uppleva”. ibland är det så otroligt bra att få betydelsefulla ord kastade i ansiktet när hela (nåja) ens tanketrassel kretsar kring typ studentrim, busstidstabeller och fornnordisk mytologi. något annat som är så jävla, jävla, jävla bra är att jag är omgiven av människor som påminner mig om att leva i nuet. jag glömmer bort det ibland. eller oftast. det viktigaste jag upptäckt den här veckan är dock att tre koppar kaffe innan prov INTE är en så briljant idé som man kan tro. 

on a brass bed (in paradise) - king khan, the shrines, arish a. khan
chance meeting - josef k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0