I walked back to the cottage with no hand around my wrist when I heard the sound of vodka bottles breaking.

kommande veckas horoskop menar ungefär att jag kommer bli hysteriskt attackkär i någon från och med imorgon. haha. JA. okej. från det ena till det sjunde så såg jag en helt fantastisk film med sara häromdagen. franska familjehemligheter. jag citerar "älskar man livet, älskar man sex". den är uppenbarligen otroligt sevärd. annars så jobbar jag mycket, fortfarande. önskar ofta att jag hade lite tid enbart till för att slå ihjäl. eller ork så jag kan skaffa mig en riktig punkfylla och leva rövare, eller något i den stilen. och som så många gånger förut: du har ny frisyr och jag ser dig inte i ögonen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0