sweetness, sweetness I was only joking when I said I’d like to smash every tooth in your head

 
det har regnat i flera dagar, märkliga men softa saker har hänt och jag sover med öppet fönster och tre täcken eftersom luften är helt fantastisk men för kall på natten. och jag förstår inte varför du inte fattar att du gör fel. jag blir trött. och stannar upp när jag inte orkar. men det där brukar lösa sig, säger dom. tiden har kanske börjat ställa mig lite mer tillrätta och jag gråter bara för att jag inte lyckas städa undan mitt dåliga samvete och när jag hackar lök.

Kommentarer
Postat av: Rebecca prinskorv

Hej på dig snygging, saknar dig!

2012-09-24 @ 18:30:19
URL: http://farawaybutsoclose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0