a young girl in a parking lot was preaching to a crowd, singing sacred songs and reading from the Bible.



söker rötter, rätt ton och uttryck. målar min lilla bubbla i alla färger och är glad. i all sin enkelhet. behöver inte banka in vett i skallen, blanda brutala dödsgroggar eller bädda in mig i sockervadd. gillar tillvaron för tillfället, mycket. gillar att sjunga högt med pulp, moody blues och paul simon. gillar att heta älskling i rebeccas mobil. gillar att det är höst varje natt nu för tiden. gillar att ligga i en säng och prata med någons katt. 
men så tappar jag det ibland också såklart. blir nervös, slår ner flaskan med linsvätska på golvet, skrattar hysteriskt och knappar in bankkoden i telefonen när jag ska ringa till mamma. ibland, alltså. "be careful his bowtie is really a camera".
 
 

Kommentarer
Postat av: tilda

åh gottar mig i din kommentar. vill asgärna att vi hänger i berlin om (nej NÄR) du kommer. vi kan diskutera griskadaver och dansa till the doors. och pulp, ja gärna. krampkram.

2013-09-08 @ 12:47:54
URL: http://tildatandtrad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0