they're going to destroy our casual joys. we shall go on playing or find a new town

 
blev knäpp av mina vänner igår när jag ovetandes kom upp i moas trappuppgång och det satt snoppballonger på hennes dörr. plingade på, öppnade dörren och där stod alla mina fina vänner med serpentinsmällare och smällde rakt över mig. överraskningsfester är kanske de allra bästa. HLGHJHLGH jag dör kärleksdöd av dessa människor alltså. är så sanslöst kompiskär i allihopa. idag är jag 19 och jag vet väldigt mycket mer om livet än jag gjorde igår. nä. men jag vet att jag är större än dig, just nu och hela tiden. jag vet att alla älskar en fet man. jag vet att jag inte bara är begåvad, jag är jävligt charmig också. 
 
STRANGE DAYS - DOORS 
 

Kommentarer
Postat av: ciccen

Blir helt fnittrig när jag ser dig för du är så fin!

2013-01-17 @ 17:52:04
URL: http://aackerfors.blogg.se
Postat av: anonym

åh älska doors, och snygg du.

2013-02-17 @ 12:40:15
URL: http://tildatandtrad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0