"förlåt jag trodde det var någon annan"

det finns kvällar då man ramlar över sånt här. och på mindre än en sekund backar vi bakåt i tiden, både månader och år, och är tillbaka någonstans där en person planterade frågor i mitt huvud, fjärilar i min mage och frön i mitt bröst. det var självklart, och kanske även oundvikligt. jag trivdes till och med i min frustration. en stund. sedan kraschades vi in i en betongvägg. det hela var hopplöst, skitjobbigt och sanslöst romantiskt. cheezy. japp, det var det. nu mår jag lite illa.
 
 
antal vettiga anledningar till att jag inte badar badkar, jämt: 0

Kommentarer
Postat av: lovisa

åh jag önskar jag hade ett badkar (även om jag nästan svimmade pga hett vatten sist jag gick ned i ett).

2013-11-24 @ 21:06:42
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0